LoisTed Macdonald wrote:

> Hai a Les
>
> Sgri\obh thu:
>
>     If you don't mind, I'll pass your note on to the rest of the group,
> >since many of them are not members of this list.  (Not that I haven't
> >encouraged them.)
>
> Seadh, gu dearbh. 'Sann fortanach a tha thu le buidheann mar sin. Tha mi a'
> smaoineachadh gum bi mi a' gluasad a Calgary.

  'Sann.  Agus fàilte gu Calgary.  Tha mi 'n dochas gum cuir thu ri
chèile an grunn againn.
       I am.  And welcome to Calgary.  I hope you will join our little
group.

Slàn
Les

Leslie Gadallah, Calgary, Canada-----http://www.gadallah.com/~leslie

   Gheibh burraidh barrachd coire na 's urrainn duine glic a leasachadh
      A blockhead can find more fault than a wise man can mend
             --Gaelic proverb