Eu penso que o paquete era mellor que estivera no sitio
galician.mozdev.org se pode ser, claro?
Tam?n ser?a bo que se puxese na portada que o equipo volta a estr activo
ou algo as?.
Por certo, para cando est? prevista a saida do thunderbird 2.0?
Como est? a traduci?n? quen a est? a facer?
Saudos

PD. Penso que ser?a bo unificar ou ligar as listas:
trasno, mancomun , galicianmozdeb, ubuntu e a de kde.
Neste momento non hai tanto trafico (ruido) coma para telas separadas
E penso que en xeral tratase mais ou menos en todas do mesmo.

Ollo!, so ? unha proposta xa que levo tempo enviando mensaxes as
diferentes lista e penso que ? vo que todos nos enteremos e axudemos
mutuamente. Espero que ninguen se sinta ofendido pola proposta. Xa sei
que os obxectivos dos diferentes colectivos (listas) non son iguais pero
ter un lugar para os catro que somos onde enviar e que todos reciban
penso que non estar?a de mais.

Saudos

Remitente:
Daniel Mu?iz Fontoira