deixa conectarme sen problemas....no index.html probei  a po?er nas novas un
"usa Firefox" e deixoume....coido que poden ser problemas de uso.

Cando subo un arquivo, primeiro comento o motivo da subida, despois doulle a
actualizar e xa est?:

CVS access granted for "grueiro at mozdev.org:2401:/cvs".
CVS base folder . is
"imac400:Users:grueiro:Documents:cvs:galician:raposojalisia:galician:www"
OK.
[1184 bytes sent, 0 bytes received, 2 seconds elapsed]
CVS access granted for "grueiro at mozdev.org:2401:/cvs".
CVS base folder . is
"imac400:Users:grueiro:Documents:cvs:galician:raposojalisia:galician:www"
Checking in index.html;
/cvs/galician/www/index.html,v  <--  index.html
new revision: 1.18; previous revision: 1.17
done
Processing log script arguments...
Hovercraft is now updating: galician/www
U index.html
OK.
[6120 bytes sent, 0 bytes received, 4 seconds elapsed]

e asi foi o conto ;)

El d?a 16/03/07, Mariano Grueiro <grueiro at gmail.com> escribi?: