Moitas grazas.
Duas cousas, ?como est? a relaci?n cos de mozilla? Xa hai acceso aos
repositorios para seren actualizados?
Outra, con respecto ao minimizetotray, pois non te?o idea que pode ser,
mesmo fixen a traduci?n (chapurreira) puxen o cartafol e configurei a
extensi?n para que o instalase (igual que fixen co fireftp para o
firefox) e nada, aparece en galego iso s? pero segue a dar o erro.
De paso, aproveitei e envieille aos responsables da extensi?n a taduci?n
en galego. Por certo, na mensaxe que lle envias tal vez fose bo
enviarlle a imaxe co erro que eu che enviei, ?como o ves?
Saudos.

Remitente:
Daniel Mu?iz Fontoira
Eu uso software libre [1]