Por min vale!

Unha cousa, andas por Coru?a? Digocho porque ao mellor podemos quedar un
d?a, a min guostar?ame saber como se pasa a po ou pot os jar coa
localizaci?n. Polo que comentou Marce parece que ? co moz2po algo
investiguei.

Saudos

Frco. Javier Rial escribiu:
> Ola:
>
> A?nda non est? anunciada como tal pero xa se pode descargar dos
> repositorios:
>
> http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/2.0.0.0/
>
> Vou ver se extraio os ficheiros da traduci?n para incorporar a traduci?n
> da versi?n 1.5 e ter pronto a versi?n 2.0 traducida (a ver cantas cadeas
> novas temos que traducir).
>
> Digo eu, tam?n que centrar?monos na traduci?n da versi?n 2.0 antes que
> nos erros menores que te?a a versi?n 1.5, non???
>
> Que dicides??

> [...]
Um anexo que n?o estava em formato texto n?o est? inclu?do...
Nome : smime.p7s
Tipo : application/x-pkcs7-signature
Tam  : 2064 bytes
Descr: S/MIME Cryptographic Signature