Ola Dani:

Antes de nada, non estou seguro, te?o que mirar as listas de correo de
Mozilla, pero creo que non ? a versi?n final a que indiquei onte, ? a
rc2 proposta para versi?n final sempre e cando non te?a ning?n fallo que
? cando pasa a versi?n final.

Pois non ando por Coru?a, a verdade ? que o meu lugar de residencia
queda bastante lexos de Coru?a e o de traballo est? en Santiago; pero a
ver se podo ir dando instrucci?ns de como instalar as ferramentas, a?nda
que vou dando algunha ligaz?n xa:

PO tools http://translate.sourceforge.net/doc/tools-translate-about.html
Mozilla Translator: http://www.proyectonave.es/docs/extensiones_MT.php
Outras ferramentas : Kbabel, poedit, editor texto plano

Dentro dunhas hori?as a ver se publico unha breve gu?a, xa que agora
a?nda te?o moito correo por respostar e cousas que revisar ;)

Ata dentro de pouco esperemos.

Sa?dos