Ola:

Como dixen no anterior correo a min par?ceme mellor opci?n o de traducir
no Entrans de mancomun.org polos motivos mencionados anteriormente.

Ent?n se ningu?n ten inconvintes vou subir un ?nico PO que ten as cadeas
sen traducir de todos os POS (para iso executei o comando pofilter sobre
esos POS cos filtros de non traducidas e dubidosas, xa explicarei isto
m?is en detalle).

Temos que procurar manter a coherencia nestas traduci?ns, ent?n ser?a
imprescindible que todos os que traduzamos te?amos instalada a traduci?n
alpha enviada recentemente a estas listas.

Sobre o uso do Entrans, eu creo que ? moi sinxelo, en principio tedes
que rexistrarvos, a conta apr?base e m?ndase un correo indicando a s?a
activaci?n. En principio as traduci?ns que se realizan quedan marcadas
como "En revisi?n" hasta que sexan validadas. Sobre o Entrans, dicir que
ten unha parte de axuda; pero eu creo que ? o bastante intuitivo, vos
diredes se non :)

E bueno, somos poucos pero vamos tentar rematalo, e iso, cando me deades
o visto bo, eu subo o ficheiro ao Entrans e empezamos.

Sa?dos

--
Frco. Javier Rial Rodr?guez
Mancomun.org - Iniciativa Galega polo Software Libre
softwarelibre at cesga.es

Responderlle a