> E bueno, somos poucos pero vamos tentar rematalo, e iso, cando me deades
> o visto bo, eu subo o ficheiro ao Entrans e empezamos.

Boas,

te?o algunhas d?bidas... Co sistema este do Entrans pode participar na
traduci?n calquera que esta rexistrado, non? Co que perder?a un pouco de
sentido esta lista e a capacidade de coordinaci?n... S? son d?bidas que
te?o, pois nunca traduc?n desta maneira... bueno, si, supo?o que ser? algo
parecido ? de Google...

Bueno, xa me explicaredes :)

Un sa?do, ifrit
http://cinemafriki.blogaliza.org