Est? claro que esa ? a mellor opci?n.

O problema est? en que agora mesmo o formato MySpell para determinadas
linguaxes (entre elas o galego, xermano, etc...)  non ? o m?is axeitado,
adem?is de que consume m?is recursos. Deste problema xurdiu o Hunspell:
un formato moito m?is axeitado para a nosa lingua pero que ao mesmo
tempo ofrece unha sintaxe moito m?is optimizada.

Que pasa? pois que como sabemos case todas as aplicaci?ns GNU/Linux
a?nda usan formato Myspell. A ?nica que polo de agora usa oficialmente
Hunspell ? OpenOffice.org. Os da fundaci?n Mozilla te?en pensado
implementalo pronto. De feito creo que xa existe un parche para o c?digo
fonte para inclu?r soporte Hunspell.

Ent?n, o bo ser?a ter unha versi?n MySpell que funcionase correctamente,
pero iso supor?a ter que (seguramente) reducir o n?mero de
palabras/verbos do dicionario (por problemas de rendemento), cambiar
caracter?sticas Hunspell para Myspell (formaci?n de verbos, etc..), ou
ir tirando coa versi?n actual mentras todas as aplicaci?ns GNU/Linux non
adopten o formato Hunspell (cousa que eu, persoalmente, creo que acabar?
pasando; o problema ? cando...)

Sa?dos

Leandro Regueiro escribiu:

Responderlle a