Sinceramente, penso que ? mellor ir tirando coa versi?n actual, eu ?soa
e estou bastante satisfeito, o ?nico problema ? que non suxire ben e que
? un pouco pesado na primeira carga. claro, eu te?o un mega de RAM
supo?o que outros con menos recursos ter?n unha caga mais lenta.
Sa?dos

Remitente:
Daniel Mu?iz Fontoira
Eu uso software libre [1]