boas.

Podería ser. tampouco quero facer todo, pero a web necesita un lavado
de imaxe e facela máis simple. Que informe a quen chegue alí.

E a rolda, pois para aprobar correos e pouco máis.

Eu non son un as nesto da web nin da administración de servidores, co
que se hai voluntario, mellor. Farei unha proposta para a web cando
encontre un anaco. A ver se consigo que Denís (vaime colgar por
isto,jeje) me faga un bocecto.

Un saúdo.