Boas.

Como xa dixen o outro día estou a traducir como podo en Narro mentres
vou coñecendo Mozilla.

Falei con Simon, de Thunderbird e díxome que se lle pasaba os
ficheiros traducidos, me compilaba unha versión para facer probas.
Quedar quedan poucas cadeas. Menos de 100, creo que exactamente 97.

Este ficheiro tráeme de cabeza, xa que é bastante complicado. O
voluntario ou voluntarios que lle queirades meter man ahí o vai.
Avisade na lista, pero que sepades que urxe. Debería telo rematado
para maña a media mañá para poder enviarlle os ficheiros completados.
O que lle vaia metendo man que traduza e as que non teña nin idea que
as poña na lista e entre todos. Eu vou a darlle co resto e se atopo
outro ficheiro moi complexo, reenvío a lista.

Non tiña pensado chegar a tempo para a RC pero pode ser que cheguemos.
A ver se entre todos o conseguimos.

Un saúdo.