Ola,
este último mes andivemos a voltas cunha práctica onde tiñamos que
deseñar un sitio cun estilo que incluía que cando se imprimira a
páxina parecera un formulario. Cando imprimia eu non me collian as
cousas, a diferencia do que lle pasaba ao meu compañeiro. Despois de
investigar algún tempo resulta que era debido a que no meu Firefox o
tamaño do papel predeterminado para imprimir é o folio americano, que
é máis pequeno que o A4. Chamoume a atención que por defecto no meu
Firefox en galego se use ese formato de papel en vez do A4, pásavos a
vós tamén?

Responderlle a