Boas.

A min, se lle dou a impriir, non permite cambiar o tamaño do papel xa
que non teño ningunha impresora conectada (supoño que será por iso) e
apareceme en Tamaño da folla: Carta de US.

Habería que investigar se é un fallo de localización que se pode
solucionar. Eu agora non teño tempo, pero se alguen considera
necesario podeselle preguntar a xente de desenvolvemento de Mozilla,
do Firefox.

Saúdos.