Boas.

Toda iniciativa é boa, pero como dis, aínda hai moita cousa pendente.

De entrada fai máis dun mes que vos deixei a ligazón para probar a
versión beta do Thunderbird e nadie dixo nada. A min extrañame que
estea ben, xa de entrada os atallos de teclado están mal e seguro que
hai moitos máis fallos.

Desde Mozilla aínda están esperando a que lles dea luz verde a esa
beta para facer o  opt-in. Esa xa está perdida, a ver se chegamos a
seguinte versión, pero vai estar complicado, xa que por agora non teño
conta de hg (mercurial).

Como vos digo, avanzo pouco a pouco. Compre ser rápidos cando sacan
cousas novas para demostrar que somos unha comunidade activa. Eu fago
o que podo, pero igual ca todos vos, teño traballo. Por agora, o tema
das páxinas web vai ben e ata pechei os bugs que tiñamos abertos da
etapa anterior. A ver se consigo avanzar co da conta de mercurial para
gañar independencia e autonomía a hora de introducir cambios no noso
idioma.

Un saúdo.