Boas.

Pois non o sei, pero ao mellor podo eu. Teño que mirar o que podo
facer a través da conta de grueiro. El xa me solicitou conta e
contoulles que era o novo coordiandor.

Agora estou coa súa conta. Pero tampouco sei o espazo que temos ahí
arriba nin o que podemos facer. O que vin, é que outros proxectos,
teñeno tuneado de todo. Eu creo que teñen as súas propias páxinas ou
moitas cousas desactivadas.

Hai que investigar, pero agora estou con outras cousas.

Repito. Importante probar as betas. A ver se podo conseguir que nos
xeren algunha coas traducións actualizadas.

Saúdos.