Boas David:

Non indicaches o SO, aquí os tes:

Win
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/latest-4.0/win32/xpi/
Mac
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/latest-4.0/mac/xpi/
Linux
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/latest-4.0/linux-x86_64/xpi/
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/latest-4.0/linux-i686/xpi/

Penso que tamén sería interesantes engadir estas ligazóns en
galician.mozdev.org.

Abur.

En 2011/03/28 21:56, David Marcos Ramas escribiu: