Dag Ivo,

Ivo ten Hagen wrote:
Ik heb een macro gemaakt, die goed werkte. Sindsdien heb ik een nieuwe computer aangeschaft, maar ik weet niet hoe ik de macro daarheen over moet halen. Hij heet vitus.xba (neem ik aan). Waar moet ik hem plaatsen en welk pad moet ik onder opties instellen?

Je kunt een macrobibliotheek naar een document kopiƫren en zo naar de nieuwe computer overzetten. Via Extra|Macro's|Macro|Beheren kom je een in dialoogvenster waar je de tab bibliotheken moet kiezen. Dan selecteer je het document, en kiest voor toevoegen, en bladert dan naar de bibliotheek waar je macro in staat. (Dat moet je kunnen achterhalen met Extra|Opties|algemeen paden of in de SB-IDE.)
Succes en groeten
Cor



Ivo

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]





--
Cor Nouws
http://www.nouenoff.nl

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan