Hoi, Ik ben in OOO 1.9.122 een database aan het maken. Deze database gaat tabellen, fomulieren & rapporten bevatten. Ik heb er vooralsnog voor gekozen een nieuwe database te creeren i.p.v. te koppelen aan een externe. Hoewel ik een beetje ervaring heb met acces en vba, kan ik enkele "simpele" zaken nog niet voor elkaar krijgen. Wie kan mij opweg helpen?
Ik wil graag weten hoe: *ik ervoor kan zorgen dat door middel van een klik op een knop in een formulier, een ander formulier in dezelfde database geopend wordt. *ik dit formulier d.m.v. een klik op een knop weer sluit. groeten, Jos Dumont --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
