Joop Letteboer schreef:
Johan Vromans schreef:
Cor Nouws <[EMAIL PROTECTED]> writes:
er zijn nieuwe OOo-T-shirts te bestellen...
Je krijgt al gauw te maken met stevige verzendkosten. Misschien een
idee om bestellingen in te zamelen en dan een grote collectieve
bestelling te doen?
Wellicht ook een idee om daarvoor een pagina op de website van OOo te
maken waar je je bestelling kunt doen en waar het aantal bestellingen
wordt bijgehouden?
Het lijkt mij een een goed idee, maar wie organiseert dit?
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]