Dag Dick.
Nog een korte extra reactie tot slot.
Alles werkt nu exact zoals het moet, inclusief het pictogram Dat heb ik
aan jou te danken want door jouw suggesties heb ik alles nagelopen en
nog eens nieuw af- of aangevinkt etcetera. Wat er precies is veranderd
weet ik niet, maar ik ken het verschijnsel dat problemen verdwijnen bij
her-installaties en zo.
Dank,
Nico
Dick Groskamp wrote on 21-4-2006 12:22:
Nico
Koolsbergen schreef:
Beste vrienden,
Nico, wanhoop niet. Hij werkt gewoon wel. Heb het getest en hij doet
gewoon wat hij moet doen. Dat was het goede nieuws.
Er is een Scripting Framework-fout opgetreden bij het uitvoeren van het
Basic-script vnd.sun.star.script:
Standard.ExportDocument.ExportDocument?language=Basic&location=application
Bericht: BasicProviderImpl::getScript: no script!
Mijn Engels is prima dus ik snap dat er iets ontbreekt. Maar wat??? En
wat te doen? Wie o wie kan me helpen?
De macro gaat op zoek naar een aantal "sub-macro's" genaamd:
GetFileNameWithoutExtension deze vind hij waarschijnlijk niet.
Die macro bevindt zich in de bibliotheek Tools en daar in de module
Strings. Dit alles bevindt zich in het pad OpenOffice.org macro's.
Kan het zijn dat die module bij jou ontbreekt ?
Kijk even onder Extra > Macro's > Macro's beheren >
OpenOffice.org Basic
Een lijstvak opent. Onder "Macro uit" staat OpenOffice.org-macro's met
een klein plusteken er voor. Door daarop te klikken opent die map zich,
waardoor je de modules kunt zien.
De onderste zou de module Tools moeten zijn. Als je daarop klikt opent
zich nog weer een lijst, waarin de module Strings staat. Als je daarop
klikt opent die map zich en kun je de daarin opgenomen macro's zien.
Als alles goed is zou GetFileNameWithoutExtension daar tussen moeten
staan.
Een andere manier om te controleren of het pad naar de algemene
OpenOffice.org macro's werkt is:
Extra > Opties > OpenOffice.org > Paden
Kijk bij BASIC. Daar moet bij staan:
C:\Program Files\OpenOffice.org2.0\share\basic;
Als die er niet bij staat kan hij de algemene OpenOffice.org macro's
niet vinden en moet je dat pad toevoegen.
Klik op BASIC en dan op Bewerken. Je kunt dan het pad toevoegen door
het op te zoeken.
Mijn dank is oneindig,
Graag gedaan
--
In nomine Domini fit omne malum
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
|
- Re: [gebruikers] Heel moeilijke vraag Nico Koolsbergen
-