Nico Koolsbergen schreef:
Dag Dick.
Nog een korte extra reactie tot slot.
Alles werkt nu exact zoals het moet, inclusief het pictogram Dat heb ik
aan jou te danken want door jouw suggesties heb ik alles nagelopen en
nog eens nieuw af- of aangevinkt etcetera. Wat er precies is veranderd
weet ik niet, maar ik ken het verschijnsel dat problemen verdwijnen bij
her-installaties en zo.
Fijn om te lezen. Gefeliciteerd.
Bij het testen van je macro kwam ik ook even het probleem tegen (net
toen ik had getikt dat alles het deed) dat de macro niet liep.
Op één of andere manier bleef ie even hangen.
Toen ik dit wilde nakijken en de macro stap voor stap doorliep
deed hij het weer als een tierelier.
Ik heb geen flauw idee hoe het komt. Mogelijk dat hij bij het zoeken
naar de juiste macro even een verkeerde afslag neemt of zoiets.
In ieder geval werkt hij weer ;-)
--
DiGro
------------------------------------------
Scanned for virusses with Norton Antivirus
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]