Arkadaşlar merhaba,

webkit-gtk'nin benim yüzümden beklediğini öğrendim, tekrar olmaması
için bu epostayı gönderiyorum. Pardus'un gelişimine engel olmamak
amacıyla, üzerimde görünen tüm paketleri istediğiniz gibi
değerlendirebilirsiniz. Fırsatım olursa paketlerimi bakıcısız
işaretlemeye çalışacağım.

Kolay gelsin.

-- 
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap