Arkadaşlar merhaba, webkit-gtk'nin benim yüzümden beklediğini öğrendim, tekrar olmaması için bu epostayı gönderiyorum. Pardus'un gelişimine engel olmamak amacıyla, üzerimde görünen tüm paketleri istediğiniz gibi değerlendirebilirsiniz. Fırsatım olursa paketlerimi bakıcısız işaretlemeye çalışacağım.
Kolay gelsin. -- gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
