On Thursday 18 August 2011 10:31:25 Gökmen Görgen wrote:
> Arkadaşlar merhaba,
>

Merhaba;

> webkit-gtk'nin benim yüzümden beklediğini öğrendim, tekrar olmaması
> için bu epostayı gönderiyorum. Pardus'un gelişimine engel olmamak
> amacıyla, üzerimde görünen tüm paketleri istediğiniz gibi
> değerlendirebilirsiniz. Fırsatım olursa paketlerimi bakıcısız
> işaretlemeye çalışacağım.
>
> Kolay gelsin.

Gökmen'in paketleri arasında 

ffmpegthumbnailer
glade
gnome-desktop
gtk-doc
gtkspell
icon-naming-utils
icon-theme-hicolor
icon-theme-tango
libglade
libglademm
perl-ExtUtils-Depends
perl-ExtUtils-PkgConfig
perl-Glib
perl-XML-Simple
python-gtk
python-numpy
python-webkit-gtk
webkit-gtk

paketlerinin bağımlılığını üstlenmek istiyorum, itirazı olan yoksa. Gerek 
üzerimdeki paketlerin bağımlılıkları olmaları, gerekse ilgimi çeken 
konulardaki (gnome-gtk2) paketler olmaları bu paketleri almak istememin 
altında yatan nedenler. 

Geriye iki paket kalıyor:

libgdiplus

Bu paketi de mono paketleri ve teknolojileri ile ilgili çalışmakta olan / 
çalışmak isteyen biri alırsa iyi olur.

xfce4-mixer

Bu paket için de xfce masaüstü ortamına ilgi duyan biri alırsa iyi olur.

-- 
Serdar Dalgıç <[email protected]>
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap