On Thursday 18 August 2011 10:31:25 Gökmen Görgen wrote: > Arkadaşlar merhaba, >
Merhaba; > webkit-gtk'nin benim yüzümden beklediğini öğrendim, tekrar olmaması > için bu epostayı gönderiyorum. Pardus'un gelişimine engel olmamak > amacıyla, üzerimde görünen tüm paketleri istediğiniz gibi > değerlendirebilirsiniz. Fırsatım olursa paketlerimi bakıcısız > işaretlemeye çalışacağım. > > Kolay gelsin. Gökmen'in paketleri arasında ffmpegthumbnailer glade gnome-desktop gtk-doc gtkspell icon-naming-utils icon-theme-hicolor icon-theme-tango libglade libglademm perl-ExtUtils-Depends perl-ExtUtils-PkgConfig perl-Glib perl-XML-Simple python-gtk python-numpy python-webkit-gtk webkit-gtk paketlerinin bağımlılığını üstlenmek istiyorum, itirazı olan yoksa. Gerek üzerimdeki paketlerin bağımlılıkları olmaları, gerekse ilgimi çeken konulardaki (gnome-gtk2) paketler olmaları bu paketleri almak istememin altında yatan nedenler. Geriye iki paket kalıyor: libgdiplus Bu paketi de mono paketleri ve teknolojileri ile ilgili çalışmakta olan / çalışmak isteyen biri alırsa iyi olur. xfce4-mixer Bu paket için de xfce masaüstü ortamına ilgi duyan biri alırsa iyi olur. -- Serdar Dalgıç <[email protected]> _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
