Selamlar,
[1] deposunu kullanıyorum, thunderbird güncellemesi gelmiş fakat paket yöneticisinden güncelleme yaparken [2] 'deki hatayı aldım, daha sonra ikinci kez konsoldan pisi up dediğimde güncelleme gerçekleşti fakat aşağıdaki uyarı ile sonlandı;

Kuruluyor 2 / 10
thunderbird-63-64-p11-x86_64.delta.pisi [önbellekte]
thunderbird paketi 6.0 sürümü 64 yayımı kuruluyor
Yeni ana kaynak sürüme yükseltiliyor.
thunderbird için kaldırma öncesi işlemler çalıştırılıyor
DEBUG: Kaldırma öncesi işleyicileri çağrılıyor
thunderbird için kaldırma sonrası işlemler çalıştırılıyor
DEBUG: Kaldırma sonrası işleyicileri çağrılıyor
DEBUG: comar betikleri kayıtlardan siliniyor
thunderbird dosyaları arşivden çıkartılıyor.
Aşağıdaki dosyalar taşınamadı. Bu paketin yeniden kurulumu şiddetle önerilir
    - /usr/lib/MozillaThunderbird/res/arrow.gif
    - /usr/lib/MozillaThunderbird/res/arrowd.gif
    - /usr/lib/MozillaThunderbird/res/broken-image.png
    - /usr/lib/MozillaThunderbird/res/hiddenWindow.html
    - /usr/lib/MozillaThunderbird/res/loading-image.png
    - /usr/lib/MozillaThunderbird/res/viewsource.css
    - /usr/share/icons/hicolor/16x16/apps/mailicon16.png
    - /usr/share/icons/hicolor/22x22/apps/mailicon22.png
    - /usr/share/icons/hicolor/32x32/apps/mailicon32.png
thunderbird paketi yapılandırılıyor
DEBUG: Kurulum sonrası betikleri çağrılıyor
thunderbird yapılandırıldı.
thunderbird yükseltildi.

Thunderbird şu anda düzgün çalışıyor gibi gözüküyor.

[1] pardus/2011/devel/x86_64/pisi-index.xml.xz
[2] http://cl.ly/9WDs

--
Gökmen Göksel

_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap