On Wednesday 24 August 2011 09:49:01 Gökhan Özbulak wrote: > 24 Ağustos 2011 Çarşamba günü (saat 09:23:04) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı: > > On Tuesday 23 August 2011 08:40:47 Gökhan Özbulak wrote: > > Aşağıdaki listeye ek olarak, bu paketlerin bağımlılıkları arasında olan: > > > > perl-IPC-Run3 > > perl-Test-Exception > > > > |--> perl-Sub-Uplevel > > > > perl-Internals > > perl-HTML-Tagset > > perl-HTML-Parser > > > > paketlerini de alabilir misin? > > Ok, alıyorum onları da >
Ya çok özür diliyorum, aralarında benim üzerimde olmayan paketler var :) perl-Internals perl-HTML-Tagset perl-HTML-Parser paketleri benim üzerimdeymiş, bunları alabilirsin (= Karışıklık için kusura bakmayın. -- Serdar Dalgıç <[email protected]> _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
