On Friday 21 October 2011 12:37:17 Semen Cirit wrote:

>  Ping? Ne yapalım?

Bu bana biraz karışık geliyor, şimdi direk review'a koyduğumuz pakete
NEEDSREVIEW mu ekleyeceğiz? Sonra iki ACK alması gerekiyor paketin depoya
girebilmesi için, ilk ACK'i aldıktan sonra NEEDSREVIEW'u kaldırdık, ikinci
ACK için de gözden geçirme bekleyecek, o sırada ne zaman NEEDSREVIEW'u
koyacağız?

Bence ACKS/ACKD mekanizması yeterli gözüküyor, hiç review almamışlarda hiç bi
keyword olmaz, tek review alanda ACKS ya da ACKD keyword'ü olur, takibi bu
şekilde yapılabilir.

Benim bi önerim şu olacak, herhangi bir pakete review yapıldıktan sonra
geliştiricisinin o review'a uygun değişiklikleri yapmasını beklerken
REVIEWED, REVIEWDONE gibi bir keyword koyabiliriz, bu sayede o paketin
review'unun yapıldığını ve ACK vermek için geliştiricinin gerekli
değişiklikleri yapmasını beklediğimizi belirtebiliriz.

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>