On Friday 21 October 2011 13:41:46 Fatih Arslan wrote:

> Review süreçinde yorum yapıldığından anlaşılmıyor mu zaten ? Doğal
> mekanizmalar varken (örneğin review yorumun yazılması, ping atılması,vs..)
> kendimize ayrı bir mekanizma yaratmanın bir avantajını göremiyorum.

Direk pakete baktığın zaman anlaşılıyor, ama review'daki paketlerin listesini
çıkarıp keywordlere baktığında hangi paketin paketçiden, hangi paketin diğer
geliştiricilerden bir eylem beklediğini anlayamıyorsun.

Bu verdiğim örnek illa olsun diye demiyorum zaten, yararı olabilir, ama size
mantıklı gelmiyorsa göz ardı edebiliriz, çok ısrarcı değilim :)

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>