El dt 31 de 05 del 2005 a les 19:47 +0000, en/na Marc Serra va escriure:
> Bé, passa per no llegir, ja sé on l'he espifiada. Em vaig descarregar el
> document directament de la web, quan el que tenia que fer era seguir el
> que deia a http://www.gentoo.org/proj/en/gdp/doc/doc-tipsntricks.xml per
> tal de descarregar-me els originals i provar-los...
>
> Sento les molèsties, tindré que tornar-ho a fer ^^U

No passa res, la major part de lo que has traduït et servirà
segurament.
He fet un petit document de Wiki amb algunes observacions/idees de com
portar a terme les traduccions, si de cas podeu fer una ullada i
ampliar/corregir el document:

http://www.elnyu.com/index.php/Gentoo-ca

Jo també estic ara embolicat amb exàmens, pel juliol accelero :P
Saluts

Francesc Gordillo
frangor

Responder a