On ds, 2005-04-09 at 17:39, Josep Puigdemont wrote:

Tot allà referent a GIMP ha d'anar a la llista del GIMP.

> [...]
> msgid "Palette Selection"
> msgstr "Seleccià de paleta"

> Tambà hi ha incongruÃncies:
>
> #: ../libgimp/gimpgradientmenu.c:115
> msgid "Gradient Selection"
> msgstr "Seleccià de gradient"
>

> Perà en el fitxer scrips-fu (per exemple) hi diu:
>
> #: ../plug-ins/script-fu/script-fu-interface.c:474
> msgid "Script-Fu Gradient Selection"
> msgstr "FunciÃ: Seleccià del degradat"
>
> #: ../plug-ins/script-fu/scripts/blended-logo.scm.h:4
> msgid "Custom Gradient"
> msgstr "Prova el gradient actual"
>
> #: ../plug-ins/script-fu/scripts/spyrogimp.scm.h:9

-- D'aquests fitxers m'he d'ocupar jo, tal com vam quedar. La meva
traduccià preferida Ãs degradat, i Ãs la que faig servir a Inkscape.

> Tambà es fa servir molt "Alfa", i en d'altres llocs "transparÃncia" (ja
> vaig enviar un correu referent a aixÃ), segurament s'hauria d'unificar.

Sobre alfa/transparÃncia, m'ho vaig pensar una mica i crec que la
traduccià correcta en realitat Ãs "opacitat". Una alfa = 0 % Ãs
transparent, per tant opacitat nulÂla. Si hi esteu d'acord amb el meu
raonament, ho suggerim a terminologia i/o ho canviem,

> Salut!
>
> /Josep

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripci a http://www.softcatala.org/llistes/
-- Xavi

|Romani ite domum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!||Roman
omum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!|