Hola a tots:

He vist una mica el tutorial que heu penjat a l'adreša: http://www.softcatala.org/projectes/gimp/tutorial/index.htm i m'agrada forša , me l'he intentat baixar en un fixer ˙nic en format zip des de l'adreša:
ftp://ftp.softcatala.org/pub/beta/gimp/altres/tutorials.zip
des de Linux i desprÚs de baixar-lo amb Ark no me l'ha deixat obrir.
Ho he tornat a baixar a la feina des windows i al intentar obrir-lo en torna a dir que estÓ corrupte.

Que alg˙ mÚs a tingut problemes?

Fins ara sempre m'havia baixat els fixers amb format tutorial.tar.gz per˛ pense que amb el format tutorial.zip no hauriem de tenir problemes.

Que l'administrador de la pÓgina podria fer una ulladeta ?

Moltes grÓcies.
Carles.
--

Usuari GNU/Linux #338386