Publica els canvis, sisplau. Vaig repassar força aquest fitxer. ens
hem de posar d'acord en la traducció.

Sí ja ho sé, que vas treballar-hi molt, i jo quan m'ho vaig mirar el PO estava bé. Però ho he provat amb el Gimp 2.2.7 del Snofrix i els errors que se'm produeixen són estil que en en el teu PO feies la traducció de "C_olors" i en canvi el del gimp havia de ser "Colors" (per dir alguna cosa). És molt extrany, ho he d'acabar de verificar entre demà i demà passat i després ho envio, d'acord.

Salut

Quimi
Vinga