Aquí
 Luis Roberto Basurto Seguín.

 El presente correo es solo para el destinatario del mismo, y solamente es de
carácter informativo. No es valido para ningún objeto fuera del contexto del
mismo. Si Ud. recibe este correo por error, por favor bórrelo Gracias This
e-mail message from Luis Roberto Basurto Seguin is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential and privileged information.
Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you
are not the intended recipient, please contact the sender by reply e-mail and
destroy all copies of the original message. NOT INTENDED AS A SUBSTITUTE FOR A
WRITING

    El Martes, 23 de enero, 2018 10:21:05, Ernesto Pardo Arroyo via glo