NATO Türkiye'yi dışlıyor, bu çok açık.
Tercümana falan gerek yok.

Türkiye bu konuda aşırı duygusal tepkimelere girmemeli.
Ancak, bu işe gereken her türlü kösteği göstermeli.
Bağırıp çağırmadan, ama bu üslerin ikmal, iaşe, desteği için ülkemizden
yapılacak bütün faaliyetlere köstek olmalı.
Bunları her aşamada, her kademede, maksimal ölçekde göstermeli.
Bürokratik engeller, iklim şartları, bilinmeyen gerekçeler, işgüzar
görevliler ve bunun gibi her fırsat kullanılmalı.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

bayrak

  *NATO*'dan, Irak' üs kararı

*05.02.2017*

NATO, Iraklı güçlerin eğitilmesi için Irak’a çok uluslu ekip
konuşlandırıyor.

Farklı ülkelerden gelecek olan eğitmenler, Iraklı güçlere el yapımı
patlayıcıların *(IED*) nasıl imha edilmesi gerektiğini anlatacak.

Iraklı güçlerin terör örgütü*IŞİD* ile mücadelesinde daha aktif bir
şekilde ilerlemesini sağlamak amacıyla hazırlanan program,*NATO* Barış
ve Güvenlik İçin Bilim Programı öncülüğünde gerçekleştirilecek.

Romanya ordusunda görevli Binbaşı Gheorghe Dragos,*NATO*’nun Iraklı
güvenlik güçlerinin gelecek görevlerini daha iyi bir şekilde
gerçekleştirmeleri için Irak’taki eğitimcilerin çalışma planlanması,
geliştirilmesi ve yürütülmesi talebinde bulunduğunu ifade etti.

Dragos, /*"Bizim bu konudaki asıl hedefimiz, eğitim alanların diğer
öğrencilere el yapımı patlayıcıların nasıl etkisiz hale getirileceğini
öğretmek için gerekli bilgi ve becerileri kazandırarak kaliteli eğitim
uygulamak.*/

/*Bu nedenle sorumluluğumuz son derece büyük.*/

/*Çünkü, öğrencilerimiz savaşçıdır ve eğitimden sonra savaşacaklar"*/ dedi.

İspanyol ordusunda görevli Albay Juan Enrique Gomez Martin ise
görevlerinin patlayıcılarla mücadele konusunda*NATO*’yu desteklemek
olduğunu kaydederek, /*"El yapımı patlayıcılar, düşük maliyetli
silahlardır, elde etmek oldukça kolaydır ve son derece de etkilidirler.*/

/*Korkuyu ve terörü ateşlemenin yanında insanların ölümüne de neden
oluyor.*/

/*Bu patlayıcılara karşı mücadele vermek zorundayız ve bu da bizim
merkezimizin görevi"*/ ifadelerini kullandı.

*http://www.yenicaggazetesi.com.tr/natodan-irak-us-karari-156390h.htm*

a45UyF587661-170205221223 Oraj Poyraz At 0raj.p0y...@neomailbox.net
0raj.p0y...@neomailbox.net
2017/02/06  00:01 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

Bir insanin ahlaki davranislari anlayisa, egitime ve sosyal baglara
dayanmalidir;

Albert Einstein

Allah Resulu (a.s.) soyle buyurmustur:
Israil ogullarindan bir ummet kaybolmustur.
Ne yaptigi bilinmiyor.
Ben zannetmem ki o ummet fareden baska bir sey olsun.
Gormez misiniz?
O, kendisi icin deve sutu konuldugunda icmez de koyun sutu konuldugu
zaman onu icer.
Ebu Hureyre den (r.a.) bildirildigine gore:

Sahih-i Muslim
Hadis No: 5315

Bana vicdansiz bir medya verin, size bilincsiz bir halk sunayim.

Joseph GOEBBELS
(Hitler in Propaganda Bakani)

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo