Felicitats per les sabates noves !

A la farga hi ha una debian. Els accessos als servidor de lafarga ara són individuals. Ens demanen conèixer la IP fixe des d'on s'entrarà per ssh (si no en teniu pot ser qualsevol de les nostres) i la persona. Els que vulgueu col·laborar, em passeu les dades i us dono la resta de detalls/ocediments i els demano l'autorització per l'accés ;)

En/na Sebastian Galeano ha escrit:
Bones Ramon,

¿No se si et podré ajudar en alguna cosa?

En referencia al servidor del CESCA que necesites, per migrar.

Una pregunta, teniu algun tipus de QoS a la sortida del ADSL de l'esperança?

Per cert me he decidit i he comprat un nou servidor per badalonawireless & xarxes lliures; pq el sumatiu dels 4 servidors que tenia fins ara no arribaven als 1000MHz. El nou es un Athlon64 X2 Dual Core 3800+ amb 2Gb de ram; i m'he portat una sorpreseta bona al veure el consum electric :)

PII-350 --> 35w idle 55w full
AMD64 x2 3800+ --> 45w idle 110w full
AMD 2600 --> 200w idle 250w full

Saludos