No abunda no... per això sempre va bé l'ajuda ;). Ja t'he inclòs a la llista d'accés al CESCA. Ostres ja va bé si controles els paquets del debian ;), ja sé que és fàcil, però no es lo meu.

Sobre l'estat de l'ADSL, els de telefònica o no ho han sabut arreglar encara... Haureu vist que al mig-dia/tarda ha estat forces hores sense funcionar. Tenen problemes amb la linia. De fet la volien treure perque ara em deien que les EScoles Velles és massa luny! Però es que tampoc ens en posen a l'Ajuntament nou perquè ho tenen tot saturat....

En fi, continuarem lluitant-ho!

En/na Marc Serra ha escrit:

Si només és passar la debian a unstable i instal·lar-hi php5, apache i webmin ho puc mirar de fer jo mateix.

 Tinc d'ip fixe 80.33.120.213

Veig que el temps lliure no abunda per guifi.net :P
Felicitats per les sabates noves !

A la farga hi ha una debian. Els accessos als servidor de lafarga ara
són individuals. Ens demanen conèixer la IP fixe des d'on s'entrarà per
ssh (si no en teniu pot ser qualsevol de les nostres) i la persona.
Els que vulgueu col·laborar, em passeu les dades i us dono la resta de
detalls/ocediments i els demano l'autorització per l'accés ;)

En/na Sebastian Galeano ha escrit: