Si. O simplement envien a imprempta el que els vé d'agències.
Ja fa mig any que també ho anunciàven:
http://www.cincodias.com/articulo/empresas/lideres/tecnologicos/quieren/convertir/Malaga/ciudad/Wifi/anos/cdscdi/20061031cdscdiemp_12/Tes/
Deixant a part l'interés periodístic o no, em recorda la qüestió principal:
http://guifi.net/ca/node/7201
En aquest cas a més dels diners públics, s'hi afegeixen també la cessió
dels actius públics (carrers, fanals...) a empreses privades per fer
contaminació a l'especte lliure.
No sé si per aqui hi haurà cap associació d'usuaris com a de Califòrnia a
San Francisco que li escriurà a l'Ajuntament de Màlaga demanant-los
explicacions de com és que es cedeixen els espais públics a empreses
privades sense control, no seria mala idea, en aqui hi ha encara arguments
més sucosos: l'"inversor" està proposant un model que combina monopoli amb
backdoors, i a més te una gran reputació d'especuladors dels "inversors"
(si es que a 80k euros que és el que valen els 2k piltrafes...). Els
millors  negocis d'especulació tots sabem que es fan comprant terreny no
urbanitzable i després venent-lo edificable. I sempre hi ha un Ajuntament
que hi ha "ajudat" pel mig. Al menys SF s'emportava 20M, però és que a
Malaga els ho regalen gratis total!

Potser per tot això començen ben a prop de Marbella? Clusters de corrpució?