ningú ha trucat a TVOsona per dir-los que ara que tenim pasta els
comprem a ells i així no donaran notícies falses? :D

P.D. potser sí que els hauríem de trucar a veure quines fonts
documentals tenen ...

El dj 22 de 03 del 2007 a les 20:24 +0100, en/na Jordi Soler va
escriure:
> xDDD
>
> estaves fent la migdiada i somiaves??
>
> Jordi

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://klix.sytes.net/wordpress