Hola, primer de tot m'agradaria aclarir que jo de proxys no en tinc massa
idea, però després de varis intents fallits de fer funcionar certes coses a
trevés de guifi, em ronda pel cap un dubte, que segurament vosaltres hem
podreu aclarir ràpidament.

El problema, es amb tantes aplicacions de internet que volem fer funcionar
amb guifi.net, i no podem per culpa del proxy, i especificament per culpa de
l'usuari i password.. exemples: Albums digitals, algun navegador de internet
no tant estàndard, algun joc online, etc, etc...
El tema està, en que amb aquestes aplicacions, ja hi pots configurar un
proxy, però gairebé mai, et deixa configurar un usuari i password....
La meva pregunta es: No es podria fer algun dels proxys que tenim, sense
usuari i contrassenya?? encara que només n'hi hagues algún, ja ens serviria
per fer certes coses, no??
Ja se que em direu que si el programa ja hauria d'estar preparat per usuari
i contrasenya i tal... però per exemple, tots sabem que amb hoffman, un
programa estandard i conegut, passen de fer-ho...

No se, em passava això pel cap, que no se ni si és possible fer-ho.

A veure que opineu!!

Merci.