Només aclarir que efectivament poder-se fer, es pot fer, com ha fet en Joan a Santa Fe o a Tona. I si s'ha fet allà, se'n poden fer més.

Si es fa o no no depèn tant de nosaltres, com de qui posa els proxys, en aquest cas, ajuntaments, Telecentres, etc. Son ells qui posen les condicions. Penseu que no son ISPs ni volen ser-ho, i el sistema dels proxys els va molt bé pel que volen fer, i sort en tenim: Per això n'hi ha tants.

Per fer altres tipus de proxys no és a nosaltres (com a guifi.net) a qui cal convèncer, tampoc forçar als qui posen proxys a que proporcionin uns nivells de servei que segurament no els hi ve tant de gust, sinó mirar d'animar a altres proveïdors de continguts que posin coses d'aquestes. Penseu que muntar això no deixa de ser un pèl més complexe de gestionar i algú se'n ha de fer càrrec. M'imagino que a Santa Fe s'ho deuen pagar els usuaris entre tots, i a Tona potser ho ha assumit l'Ajuntament... Jo fa temps que estic mirant d'animar a algun ISP a implementar models d'aquesta mena sobre una xarxa neutra sense comprometre aquesta neutralitat i no em cansaré de repetir-ho... És un model nou i potser per això hi ha dificultats per entendre-ho, però tard o d'hora algun o altre sortirà.

De fet com més usuaris ho demandin, millor per qui vulgui prendre una iniciativa com aquesta. La funció de guifi.net no és substituir o subsidiar la iniciativa de la gent, sinó incentivar-la. Això és el que ens farà sostenibles.

SAX!

En/na Joan Llopart ha escrit:
Abans de tot, jo no faig servir proxy. Fa tremps ja vaig dir que hi ha
un programa que posiblement podria solucionar aquest problema, dic
posiblement perque no l'he provat. Es el proxifier
(http://www.proxifier.com).

Amb google he trobat aixo:

http://tech2live.wordpress.com/2006/10/18/como-configurar-proxifier/

El 17/12/07, David Masnou <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Hola, primer de tot m'agradaria aclarir que jo de proxys no en tinc massa
idea, però després de varis intents fallits de fer funcionar certes coses a
trevés de guifi, em ronda pel cap un dubte, que segurament vosaltres hem
podreu aclarir ràpidament.

El problema, es amb tantes aplicacions de internet que volem fer funcionar
amb guifi.net, i no podem per culpa del proxy, i especificament per culpa de
l'usuari i password.. exemples: Albums digitals, algun navegador de internet
no tant estàndard, algun joc online, etc, etc...
El tema està, en que amb aquestes aplicacions, ja hi pots configurar un
proxy, però gairebé mai, et deixa configurar un usuari i password....
La meva pregunta es: No es podria fer algun dels proxys que tenim, sense
usuari i contrassenya?? encara que només n'hi hagues algún, ja ens serviria
per fer certes coses, no??
Ja se que em direu que si el programa ja hauria d'estar preparat per usuari
i contrasenya i tal... però per exemple, tots sabem que amb hoffman, un
programa estandard i conegut, passen de fer-ho...

No se, em passava això pel cap, que no se ni si és possible fer-ho.

A veure que opineu!!

Merci.