Però, ja torna a estar operatiu?

Es que a la web apareix com a down i no s'hi publiquen les adreces encara
als enrutadors :(.

Lo de les interferències no ho deia per aquest node en concret, ho deia en
general, que aniria bé que estigués a la web per així, a llh'hora de
rumiar enllaços, sempre va bé saber que emet per allà, que despŕes sempre
hi ha sorpreses.

EL tema del SAI, té pinta de ser molt petit, perquè aquí a Taradell en
tenim un que hi ha una RB532 amb 6 tarjetes a full i una RB433AH i va
durar 8 horetes ;).

Salut,

Joan