Doncs estaria bé saber si s'ha fet alguna cosa.

El que no acabo d'entendre es que, si els aparells de i2CAT estan al
mateix node que els altres que formen part de Guifi.net, i alimentats pel
mateix corrent (m'ho suposo després del que va dir en Pere del mateix
SAI), com és que no estan funcionant? Que s'han deixat desconnectats? o es
que hi ha alguna peça malament?

Ho dic perquè amb tot plegat, ja van uns quants dies a les fosques, i no
és el primer cop. No fa tant que va haver-hi incidèndia a Dipòsits
Muntanyeta i es va estar gairebé 1 setmana llarga (o gairebé 2) sense
poder accedir a la zona de Roda i Tavèrnoles. Ara, per sort, tenim pensat
en fer un enllaç per Tavèrnoles-Vic per evitar aquests problemes, però com
que de moment, en depenem d'això, es per tant la insistència de que
funcioni tot com toca.

No és normal que un supernode estigui tants dies aturat sense, com a mínim
cap avís per a la gent que en penja. SI cal un cop de mà només cal que ho
dieu.

SAlut!

Joan