Justament aprofitant que ara ja tinc millor connexió, vull posar el meu
asterisk (trixbox)  en òrbita a inet, i fins i tot agafar algun num. fixe
amb algun proveidor veuip. Al catnix n'hi han (voztelecom, adam...)

Recordo que això també li va passar a l'elektra amb algun mesh-potato...

El que no entenc és això que dius de la pwd, no pot ser tan llarga com
vulguis? pq només 4 dígits?

BTW. Com està per posar-me al dia de com estava el tema de les numeracions
etc? Jo tenia unes extensions a casa, però ara em serà molt fàcil fer
trunks amb qui sigui... Fins i tot si algú s'ho vol currar, també hio
tenim bé per muntar un asterisk per tots i amb sortida a inet mab una
màquina virtual.