Al 11/03/11 09:48, En/na Ramon Roca ha escrit:
Justament aprofitant que ara ja tinc millor connexió, vull posar el meu
asterisk (trixbox)  en òrbita a inet, i fins i tot agafar algun num. fixe
amb algun proveidor veuip. Al catnix n'hi han (voztelecom, adam...)
Si en proveu algun ha donareu informació, a mi m'interessa saber quins preus i ofertes hi ha...
Recordo que això també li va passar a l'elektra amb algun mesh-potato...

El que no entenc és això que dius de la pwd, no pot ser tan llarga com
vulguis? pq només 4 dígits?
Mea culpa... No se per què collons pensava que havia està restricció, ho he provat aquest matí i he vist que puc posar la password que faci falta... Estic aprenent a marxes forçades :-( Vaig configurar la centraleta amb presses, estan a mil temes més: moraleja: la feina ben feta no té fronteres (i la mal feta tampoc quan es tracta de fer trucades fraudulentes...).

Un altre cosa que em bé al cap a part de les comentades és posar alguna límit a la ratió d'intents, es pot fer amb firewall iptables quelcom similar a:

http://acacha.org/mediawiki/index.php/Iptables#Limitar_la_ratio_de_connexions_.28evitar_atacs_de_for.C3.A7a_bruta.29

Potser algú amb coneixements d'asterisk sap si l'asterisk pot limitar el nombre màxim d'intents de registre SIP.