Der er i langt de fleste tilfælde ikke noget galt med bare at bruge en øse.

Eneste tidspunkt det kan være et problem at få tømt båden er hvis du er ude
i større bølger.
<

Jeg tænker på en rotur i hushøje bølger udfor Rønne på Bornholm, hvor der
ikke var simpel mulighed for at gå på land og tømme kajakken. Min kajak var
temmelig fuld af vand, og stabiliteten mærkbart nedsat. Jeg havde nok at
gøre med at ro og holde balancen. Jeg havde kun en håndpumpe og syntes ikke
at jeg kunne stoppe og begynde at pumpe. Jeg havde vel heller ikke kunnet
holde balancen mens jeg pumpede.  Dengang ville jeg have haft stor glæde af
en elektrisk pumpe.

mvh
Anders Heerfordt
Mobile 20 28 61 05

This is a PRIVATE message. If you are not the intended recipient, please
delete without copying and kindly advise us by e-mail of the mistake in
delivery. NOTE: Regardless of content, this e-mail shall not operate to
bind CSC to any order or other contract unless pursuant to explicit written
agreement or government initiative expressly permitting the use of e-mail
for such purpose.

---

Besvar via email