Fra: Jakob Hertz [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 3. april 2003 18:43
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: SV: SV: Fodpumpe

Hvordan var alt det vand kommet ind i din båd?
Hvis du er alene og godt vil tømme din båd efter en svømmetur, kan det
fint gøres med en håndpumpe. Du lader bare din paddlefloat sidde mens du
tømmer. Og du har jo selvfølgelig din paddlefloat i læsiden :o)
Er der flere, er det bare at holde i en anden båd mens man tømmer.

Hvis ikke det var fordi du havde været ude og svømme, vil jeg foreslå et
bedre spraydeck :o)

Med venlig hilsen

FarOut / Jakob Hertz
Frisersvej 20