Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af
[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 30. august 2003 16:28
Til: Havkajak Snak
Emne: "kajak-vest" vs. oppustelig

Hej,

Er der nogen der har erfaringer/meninger om veste til kajakbrug? Jeg
mangler en ny vest og overvejer om jeg skal købe en "kajak-vest"
(svømmevest, 50N opdrift, lille lomme, god pasform) eller en oppustelig
vest (let, fylder meget lidt, 150N opdrift, manuel udløsning).
Gode råd modtages med kyshånd.

Mvh,

Anders Lindberg

Denne besked var sendt af Anders Lindberg<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum
Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=438&t=438>

Besvar via email