-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af Lisbet & Kjel
Sendt: 30. august 2003 16:58
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: "kajak-vest" vs. oppustelig

Hej Anders
Jeg har selv en Hiko vest med 50 N opdrift og 3 lommer, jeg syntes at det er
super med de 3 lommer bla, til min paddel float, hånd kompas, raketter mm.
så har jeg altid tingene på mig hvis jeg skulle blive skilt fra min kajak.
Men når man som mig er tæt på de 100 kg er 50N ligge i underkanten efter min
mening, jeg kan ligge holde næsen over vandet og ikke mere.
Jeg har selv overvejet en oppustelig vest, det vil også være mere
komfortabelt om sommeren, ( jeg sejler ALTID med vest). Jeg serfrem til at
høre andres meninger om emnet.
Mvh
Kjel