Fra: Ravn Hamberg [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 23. september 2003 22:10
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: RE: Pakkeliste

Vi prøver lige igen:

http://www.havkajakroerne.dk/php/pmwiki/pmwiki.php/Main/KommenteretPakke
listeTilLangtur

Venlig hilsen Ravn

___________________________________

Fotograf Ravn Hamberg
Maglekildevej 7 4tv.
1853 Frederiksberg C

Tel: 20 77 53 01

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Ravn Hamberg
Sent: 23. september 2003 23:05
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Pakkeliste

Hej Allesammen

Så har jeg siddet og leget lidt med Wiki igen. Jeg har lavet en
kommenteret pakkeliste fra min sommertur, med et par billeder.

Den findes på:
http://www.havkajakroerne.dk/php/pmwiki/pmwiki.php/Main/KommenteretPakke
listeTilLangtur

Det er ikke så svært så jeg vil opfordre andre til at lave nogle ting på
Wikiwebben.

Der er ikke noget bedre end en god udstyrdiskussion så kom med nogle
kommentarer.

Venlig hilsen Ravn

Fotograf Ravn Hamberg
Maglekildevej 7 4tv.