Hej

Ad 1. Det  er et vandtæt hus fra Canon som passer til(næsten) alle
S-serie digitalhuse. Efterhånden fås der vandtætte huse til de fleste
fabrikater. Et vandtæt hus koster 2255 kr ex moms, uden kameraet.

Ad 2. Morgenmad var musli med mælkepulver. Frokost varierde meget,
normalt noget brød med en dåse tun, eller Kalleskaviar, spegepølse osv.
Aftensmad var frysetørretmad eller tilsvarede som er meget hurtigt at
tilberede. For mig skal maden være hurtig og nem at lave, smagen kommer
i anden række da jeg ikke er kræsen.

Jeg kunne også godt tænke mig at komme sjælland rundt, tror at det er en
fin tur. Jeg så godt din tidligere mail og husker jeg ikke meget galt
roede du ca 50 km. om dagen? Om det er for meget kommer an på formen.
Umildbart ville jeg uden at se dig ro, kunne det lyde som om du holder
alt for fast i pagajen. De gange jeg har fået lidt ondt i underarmen, er
jeg begyndt at åbne og lukke hånden i hvert tag, og det hjælper meget.
Samtidig skal man huske at slappe af.

Inden jeg tog afsted i sommers havde jeg roet lige under 1000 km og det
virkede som om det var ok, men jo mere træning jo længere kan du ro per
dag. Jeg er allerede begyndt at træne til næste sommer. Ved at lave
styrketræning og konditionstræning, udover den almindelige rotræning.
Lige for tiden overvejer jeg at begynde at ro i turkajak da det er
muligt at lave interval træning i sådan en.

Venlig hilsen Ravn

Fotograf Ravn Hamberg
Maglekildevej 7 4tv.
1853 Frederiksberg C